Nu är det klart, lalala!

Är äntligen klar med mitt arbete!
Skulle skriva mer på mitt psykiatriarbete eftersom jag bara fick G på det och ville ha högre, läraren tror att jag fixar det och fick helgen på mig att skriva mer. Nu är det klart och från att ha 2 sidor så blev det 8 istället. Gött! :) Hoppas jag får VG på det nu allafall, skulle sitta fint!

Har nationella prov imorgon på matte B. Jag dör!
aa döda mig. Kommer få IG på hela kursen men men det är bättre att ha försökt sånafall. Om jag får det så pluggar jag upp det på komvux sen när jag gått ut skolan, då vet jag ju allafall vad som kommer och har mina anteckningar. Bra :))
Sattsar mer på de kurser som jag inte har valt i skolan nu. Bättre att plugga upp dom andra sen.

Sitter och kollar på hockey nu. Kom exakt precis på nu att ballar av stål är och jag missar det!
Äsch får kolla på det på internet sen, om vårat jäkla internet är på min sida.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0