Rubrik va!

Hejsan svejsan i lingon skogen!

Sitter hemma i soffan nu. Kom hem för 30 min sen ungefär. Har varit i skabbetorp hela kvällen och kollat på när Victor spelat match! Snäll syster som jag är så följde jag såklart med.

Ska sova snart för är sjukt trött och har ont i huvudet.
Börjar bli lite förkyld också, prisa gud och gör så jag inte blir sjuk!

Saknar min korvis massor redan ju..
Tror inte vi ses i helgen eftersom jag ska till ullared och massor.
Jag älskar dig!


Föresten har wiggo gubben kastrerat sig så ingen promenad med honom på några dagar.
Lilla gubben hoppas du mår bättre nu och allt blir bättre. :)

jaja, Godnattens!
Puss puss  /  Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0