Så kan det gå!

Tjillevippen!

Är snart klar med psykiatriarbetet!
Skulle ju börja med psykologin efter. Tog med mig själva uppgiften hem men glömde ju självklart alla anteckningar i skåpet i skolan! Smart Rebecca, riktigt smart!
Såg dock att den inte ska vara inlämnad först om två veckor så det är ju inte hela världen men ändå..

Jessica (Stefans syster) ringde mig förut och frågade om jag ville fika på stan.
Underbart väder
är klar med psykiatrin, kan ändå inte plugga psykologi
Självklart hänger jag med!

Ska ta någon mat att äta nu för jag är svinis hungrig och sen går bussen mot staden.
Det ska bli så grymt skönt att bo i stan sen så man slipper tänka på bussar hit och dit. Bara gå eller ta cykeln istället. Rebecca lövar det!

Puss på det fina vädret och på min Stefan som jag får träffa imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0