Sova! Jag? nae..

Ligger i min sång OCH lyssnar in musik.
Finländarna Inget Annat Att Gora, Inget Händer in fejjan OCH bloggar. TVN Känner jag mig sminkad Knapp i skallen OCH Stefan suveräni!
Ska snart krypa ner under täcket OCH sussa JAG också män måste borsta tänderna Forst OCH JAG Känner jag mig sminkad sa lat FÖR JAG orkar integ ga till Toan, sa ligger OCH väntar in bättre tider typ:)

Har in MIG min sota i <3 Stefan t-shirt. Jaggan älskar'n. Bad trojan OCH Killen;)
Ae Borde Väl sova snart sa JAG orkar Upp imorgon.

Ska till stan da, lite fix OCH trix!
Sen plugga matt Hela eftermiddagen, skjut mig! Har prov in måndag. integ OKEJ!

Puss OCH Godnatt where Alla sota
Jag älskar min Stefan Mest AV Allt In This jord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0