11 Augusti

Funderar faktiskt på att sluta blogga på denna blogg!
Jag uppdaterar dagligen vad jag gör och blablabla.
Grejen är..
Mina dagar ser nästan alltid lika dana ut nu när jag jobbar.

Det blir inte roligt plus att jag skriver för att få skriva av mig.
Men innan jag slutar blogga här kommer jag komma på en annan lösning.
Håller på en redan nu men det blir inget än :)

Men innan jag slutar kan jag lika gärna blogga lite till!
Gårdagen såg ut såhär:
Jobba 6.45-12.45!
Sen hem och fixa lite. Tog en lååång dusch vilket var mycket skönt.
Sen blev jag upphämtad av kristoffer och vi drog ut till ikano och tornby en sväng.
Han skulle ha ny dator och jag följde bara med som trevligt sällskap.
Han hittade ingen dator.. "var tydligen tvungen att ha med annat sällskap som visste mer om datorer". Jaha men tack då :D

Sen vidare till ikano för att äta mat på chili!
Friterad kyckling, ris och jordnötsås. Döööda så gott :)
Sen gick vi även in en sväng till ikea och bara kollade på grejer.
Hittade mycket fint.
Har även sagt att vi ska köpa hur tillsammans så kollade massor saker till huset ;)
haha och nej det kommer nog aldrig ske men roligt att få drömma bort lite. Jag har blivit helt inredningstokig :D

Efter en sväng på ikea gick vi vidare till Maxi.
Köpte hundleksak, duschkräm och hårspray!
Mina älsklingshundar kommer för övrigt älska mig nästa gång jag kommer och hälsar på dem hos pappa.
Kommer dit med massoor leksaker. Snäll är hon allt den där Rebecca ;)

Sen tog vi bilen hem och tittade på American Pie, 2 ½ men..
Idag blir det jobb 14-21!
Men först promenad.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0