4 Augusti

Har tagit massor kort nu i dagarna men är allt för lat för att orka lägga in dem på datorn.
Men de ligger så fint i kameran och vilar i väntan på att snart mycket snart få laddas upp här!

Ska snart åka bort och jobba några timmar.
Börjar om 38 minuter exakt!
Tycker verkligen inte om detta pass. Jag måste stå i köket med och har största ansvaret hela kvällen.
Måste släcka och låsa o läma rapport till natten med.
Ja vi har nattpersonal men de sitter två våningar under :)

Efter jobbet ska jag ta pärlan fort som fasen och cykla bort till stångebro.
Takida och Europe spelar ikväll och mamma undrade om vi kunde sitta utanför och bara lyssna.
Självklart kan vi det!
Problemet är bara att de börjar spela 18.45 och jag slutar 20.45!
Vi eller rättare sagt JAG missar mega mycket utav det men men sånt är livet!

Ska öppna alla fönster på jobbet och tjuvlyssna lite.
Jag jobbar ju precis brevid resecentrum med fönster ut mot hamngatan och precis över vattnet spelar de ju :)

Nahe dax att cykla bort och tjäna lite pengar igen..
Om en vecka och en dag går jag på semester.
Känns fy jäkla bra faktiskt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0