5 Augusti!

Nu är det heeeeeeeeeeeeeeelg!!
Jag har en jobb vecka kvar innan jag får semester :)

Igår jobbade jag till klockan 21.
Sen åkte jag raka vägen till stångebro för att lyssna på takida och Europe.
Missade dock Takida men shit i helvete vad bra Europe var :)
Hade ingen biljett så var utanför men stod på en slags sten till stängslet så såg de ändå!

Blev dock inte så många timmars sömn inatt och vaknade upp med halsont men vad gör det om hundra år?
Nu har jag som sagt jobbat klart.
Ska ta cykeln bort till Johannelund för sol och bad. Ovanligt va :) ?

Ikväll är det after work med bästa Aleris gänget.
Så det blir utgång för hela slanten.
Får väl se hur jag kommer må imorgon om jag nu har väldigt ont i halsen.
Jaja skit i det. Roligt ska jag ha ikväll alla fall :)

Puss
Har massor kort att ladda upp men som sagt, en annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0