6 Augusti

Utgång igår med jobbet..
Var först hemma hos Lyda några timmar.
Satt och drack och snackade om lite allt möjligt.
Kom fram till lite allt möjligt med vårat jobb :)

Sen blev det utgång.
Platå stod på schemat men där var det mer dött än på en kyrkogård!
Så det fick bli 55an istället.
Kom hem vid halv 3 inatt ungefär!

Vaknade vid klockan 1 av att halsen gör mer ont än igår, öronen värker och nu har jag fått huvudvärk på det med.  Jag älskar att vara förkyld <3!!!

Måste ta mig hem till Sarah sen och hämta min väska som är där.
Sen ska jag även ta mig en sväng förbi ica och köpa halstabletter och godis.
Och sist men inte minst krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0