7 Augusti

Hej hej!
Så var det söndag igen.
Min hals är fortfarande likadan, totalt kaputt men den får väl hänga med ändå.
Är tjock och svullen i halsen, gör jätteont när jag sväljer så det är inte roligt att äta mat..

Var ute och gick med mamma en sväng förut.
Allt för att piggna tills för imorgon. Då är det jobb igen.
Fan jag måste, det är inte långt kvar av mitt jobb nu och att bli sjuk nu finns inte på världskartan.
jag har bara ont i halsen, mår bra för övrigt så kan gå till jobbet ändå :)

Ska titta på varg veum om 5 minuter sedan sova.
Imorgon jobba 6.45-14.45!
Puss

Har lagt in korten på datorn nu men hinner inte lägga in här. Ett steg närmare alla fall ;)



Ett kort får allafall komma upp. På mig och lillebror i Söderköping.
Hur fan står jag egentligen? Jaja, vad gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0