Så mycket bättre

10 minuter efter jag skrivit förra inlägget hade jag vänt upp och ner på rummet ännu mer.
Letat efter nyckeln ÖVERALLT.
Kännt i alla jackor och kläder, kollat i alla väskor, kollat under sängen, i min garderob, kollat i min byrå. Men ingen nyckel!

När jag gick förbi dörren kände jag en gång till i skinnjackan för jag vet att jag hade den till jobbet EN dag utav alla som jag jobbat där.
Och vad låg inte i fickan då?
Jo min kära nyckel.
Ibland undrar jag om någon driver med mig.

Var en liknande situation här om dagen då jag inte hittade mina svarta jeans.
När jag kom hem låg de där jag trodde att de skulle ligga.

Så med lite bättre humör och inte lika orolig tog jag cykeln och trampade mot Stadium.
Köpte nya träningsbyxor, en tränings "tröja/jacka", och en väska att ha saker i när jag åker till gymmet.
Totalt 980 kronor. Rikigt bra :)
Hälften fick jag av farmor i studentpresent.
Tack farmor <3

just nu gör jag ingenting.
Funderar på om jag ska gå ner till alanya och köpa mig en sallad att äta.
De andra skulle äta någonting med bönor.
Är ju inte riktigt förtjust i det om man säger så ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0