Underbart är kort, åt helvete för kort!

Har inte orkat skriva på några dagar.
Inte har det hänt allt för mycket på dessa dagar heller.

I måndags jobbade jag 6.45-14.45!
Sen åkte jag, mamma och victor våran årliga tripp till Sörping för glass, minigolf, shopping och mat på restaurang. Lika mysigt varje år.
Enda skillnaden detta år var att jag inte vann minigolfen och det blev ingen tuffetåg :))

Igår jobbade jag 6.45-11.45!
Efter det åkte jag och mamma till Johannelund o bada och solade några timmar.
På kvällen blev det mat på stan med Elli sen glass på bosses vid domkyrkoparken. :)

Och idag är jag ledig!!!!
Vaknade straxt efter 10..
Har legat borta vid Johannelund hela dagen.
Badat massor och solat.
Några nyanser brunare nu och lite brändare i ansiktet och fötterna.

Ska åka och köpa mig ett jäkla gymkort sen.
Får se om vi hinner träna idag annars blir det eventuellt storan med mamma ikväll.
Har tydligen lovat att bjuda henne på ett glas vin på stan.
Kommer bli fattig snart, först bjuda Elli på fika igår och nu vin till mamma idag :)
Men jag är allt en snäll prick!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0