Pencillin i tio dagar..

Sjukt segt att gå upp imorse.
Dock gick arbetsdagen fruktansvärt fort faktiskt.
Hokuspokus så var klockan 14.30 och då var det bara sega 15 minuter kvar :)

Har storstädat mitt rum och tvättat lite sen jag kom hem.
Sen fick även farbror doktor (mammas sambo som är läkare) ta en titt i halsen min.
Och diagnosen föll på halsfluss.
Fuck i helvete vad jobbigt.
Så nu ska jag knapra lite elefantpiller (kåvepenin) i tio dagar sen ska nog skiten vara borta.
Jag som precis hade skaffat gymkort och allting. Får väl vänta med det ett litet tag :(

Nu ska jag ut och gå med mamma en sväng.
Jaja, jag har ont i halsen, men i övrigt är jag frisk som man bara kan vara :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0