Vi börjar om igen!

Som jag skrev för några dagar sedan ska jag sluta blogga här.
Jag stänger inte ner den helt utan den får ligga och vila lite.

I Någon/några veckor har jag bloggat på ett annat ställe.
Jag har skrivit lite om mina innersta tankar och känslor.
Som jag inte ville att folk skulle läsa på direkten.
Jag kommer börja skriva mer där. Men inte på samma sätt som jag skriver här.

PÅ den andra skriver jag mer om vad jag känner och tänker medans det här mest har blivit en "det här gjorde jag idag-blogg".

Vi fårse hur det går, var jag kommer skriva, vad jag kommer skriva om och ifall jag ens kommer fortsätta?

http://rebeccas-livitext.blogspot.com/

Där ni!
Läs, fundera, håll med eller inte, kommentera, sluta läs.
Ja ni gör vad ni vill.
Jag skriver om mina innersta tankar och känslor.
Glädje - sorg - ilska - nervositet och ja listan kan göras hur lång som helst.
Men jag gillar det..
Att börja om med allting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0