12 Februari

Segt idag kan jag lova.
Inte sjukt jobbigt men är trött i kroppen. Och lite ont i huvudet. Man får vad man förtjänar :)

Lite stel förfest igår om man säger så. Vid slutet släppte det väl lite och "alla" började vara med varandra.
Jaja så kan det gå när folk är osociala.
Och ja, jag måste erkänna att det kändes lite konsitgt att vara på samma förfest som Jocke "jockiboi" från kungarna av tylösand.
Men runt slutet så märkte man ju att han är som han är på teven. Visade inte snigelsnoppen (som förövrigt Ellinor mer än gärna ville se ;) ! ) men hans betéende. Hahah!

Tog en taxi ner till NH runt halv 12. Kööööö!
Och vi såg in och jäklar vad folk. Proppat.
Nej, tack, adjö tänker inte betala 80 kronor för att gå in och stå i ett hörn.
Fick fribiljetter till Platå men nej.
Vi gick och mötte några vid kebabaren. Sen tog vi taxi hem.

Men skratta gjorde jag allafall. Och träffade lite folk som man inte sett på sjukt länge över 3 år sen kom vi fram till. Ja herregud!

Nu kan jag inte ligga här mer. Klockan är snart halv 12 och jag har inte orkat ta mig från sängen än.
Fy skäms Rebecca. Upp och hoppa märe!
Ska plocka iordning lite här nu sen plugga.
Ikväll ska jag till pappsen <3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahahahahaa asså bleeeee, jag vill inte se hans snigelsnopp :/

2011-02-12 @ 17:10:58
Postat av: R

Det vill du visst det. Du sa ju det till mig ;)

2011-02-13 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0