17 Februari

Har fortfarande en hemsk huvudvärk. Mår illa när jag inte tagit tabletter och sånt där men jag knaprar på med mina alvedon så jag mår bättre. Eller nej, jag dricker det.
Kan inte svälja tabletter så får köra på lite brus men det funkar ju fin fint det med. Sjukt äckligt bara :)

Tog på mig massor massor massor massor kläder förut och gick till apoteket. Behövde nya tabletter och sen ville jag komma ut och få lite frisk luft. Herregud legat inne sen i söndags. Jag får panik!
Men det var skönt ute. Lite ansträngande att gå till apoteket bara ;)  (ca. 250m från lägenheten).
Haha men när jag kom hem så insåg jag faktiskt att jag är nog lite sjukare än vad jag tror att jag är just nu.
Så nu ska jag lägga mig i sängen och ta det lugnt igen.
Och fortsätta titta på alpint vm!

Imorgon åker jag kanske till Stefan.
Har inte träffat honom sen den 2/2!
Gissa om jag saknar honom?

Nu ska jag ta ny tablett och vila lite.
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0