22 Februari - Nykära?

Äntligen är det tisdag.
Jag har längtat så efter den här dagen!

Vaknade klockan 11.
Gick upp och skrev klart min novell i svenska. Skönt att ha det gjort.
Sen käkade jag lite frukost.
2 mackor och ett glas oboy. Det smakade fruktansvärt äckligt om jag ska vara ärlig, haha :)

Efter det gick jag ner och plattade håret. Har inte gjort det på över en vecka så det var faktiskt roligt för en gång skull. Samma sak när jag sminkade mig. Det längtade jag till innan :) !
Men nu sitter jag här färdig. Ska bara byta kläder till något bättre än mjukisbyxor och linne!

Klockan 5 tar jag bussen till Stefan.
Herregud, jag är nervös!
Jag är nervös för att träffa min egna pojkvän som jag varit tillsammans med i 3 ½ år. hahaha!!! :)
Men det är roligt. Förra gången vi var i från varandra i tre veckor då var han i spanien. Då blev jag med nervös när jag, hans mamma och syster svängde in på arlanda för att hämta honom.
Nu har vi varit i från varandra i tre veckor för att vi har jobbat om varandra plus att jag blev sjuk.
Det var liksom inte planerat men så blev det och tiden rann iväg.
Men det kanske är bra att göra så. Så man verkligen längtar efter varandra. För det gör vi. Jag spricker nästan av längtan och han längtar efter mig med. Det är vad han säger allafall :)
Nae det är inte bra att göra såhär. Jag dör här ju!
Nervös, hahah, sjukt ju :)
Men kanske blir vi som nykära på nytt. Det skulle vara bra. Det tror jag varenda förhållande måste bli ibland. Nykära på nytt. Testa det ni! Wunderbart.

Nu ska jag bädda sängen. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0