23 Februari

Helluuu..

Vaknade alleles för sent idag. Närmare bestämt klockan två. Och sen råkade jag somna om efter ett tag igen. Men det behöver vi inte ta upp här för jag vet att mamma kommer läsa detta och hon kommer ej bli h a p p y :)
Haha, hej mamma!!

Så gjorde väl inte för mycket nytta i världen idag.
Åkte hem runt halv 7 tiden.
Men sen vid 8 rullade jag med bussen mot stan igen.
Kimberly hörde av sig och hade ingenting att göra så jag är väl en snäll kompis som ställer upp på en kvällsfika!
Kaffe och kladdkaka blev det. Även ett glas vatten om nu någon nyfiken själ vill veta det :)
Fick vänta ett bra tag på bussen hem men hem kom jag och missade halva big brother.

Nu har jag precis tvättat bort sminket (gårdagens) och borstat tänderna.
Ska krypa ner i sängen och titta på reprisen av sveriges mästerkock nu.

Imorgon står plugga och städa på schemat.
Tänkte vara snäll och storstäda hela badrummet här nere med. Någon måste ju hålla ställningarna när de andra är sjuka!

Har inte tid att sitta här mer.
Pusselipuss till er va.

Bäst att tillägga. Himla trevligt att träffa Stefan igen. Vi har dejt redan på fredag igen :))
Rebecca är kär <3



Min älskade mössa jag fick i julklapp av mamma!
Thank you.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min älskade unge och godmorgon ;))

2011-02-24 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0