24 Februari

Sitter och tittar på sveriges värsta bilförare. Herregud vissa personer där skrämmer livet ur mig. Kör de sådär dåligt egentligen? Eller gör dem till sig?

Har gjort allting här hemma idag.
Storstädat
handlat mat
Bakat en kaka
Lagat mat

Som sagt... Allting :)
Har skit ont i benen med. Vet inte varför. Fel på mig!

Träffade även min granne förut som berättade att de ska gifta sig. Och jag fick erbjudandet att servera mat på bröllopet. Trevligt! Så ska servera på två bröllop i sommar. Mina förra grannar ska också gifta sig!

Imorgon ska mamma på turné som hon så fint säger.
Det betyder att vi ska åka till ikano. Lön imorgon!! :)
På kvällen kommer Stefan till mig. Vi ska ha dejt igen, hihi!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0