25 Februari

Hemma igen!
Gud så tråkigt. Fick endast med mig ansiktskräm och ansiktsvatten hem! Och en rakhyvel som mamma köpte till mig för jag var så snäll och storstädade, bakade, handlade, lagade mat här hemma igår. Thank you mom <3

Provade en tröja på gina. Har tittat på den lääänge men inte provat. Det skulle jag gjort för länge sen. Passade inte alls bra. Jättekonstig. Men den är fin på galgen :)

Stefan var tvungen att jobba ikväll så där sprack den myskvällen. Men som tur är får jag den imorgon kväll istället.. Så vad händer ikväll nu då. Ska man ge sig på en impuls utgång eller ska man skita i det?
Kom ju aldrig ut sist. Bara till den sjuuuukt långa kön istället :)

Om jag ska ut så blir det med converse. Har så sjukt ont i fötterna och benen. Igårkväll låg jag bokstavligen i sängen och grät för jag hade så ont. Vet inte varför.. Nu börjar jag känna av det igen. Så det blir platta skor och alvedon såna fall. Jaja jag dricker och tar alvedon. Någon jäkla verkan måste det ju ha ändå :)
Sen får det bli samma klänning som förra gången.. Tråkigt jag vet men orkar inte leta efter något annat.

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska med. Det kan ju bli så ini helvetes roligt men också sådär...
Och imorgon ska jag hem till svärdisarna på eftermiddagen och käka mat och sånt.
Vill ju inte komma dit som sju svåra år. Haha vilken besluts ångest jag har.

Ska upp och dricka lite kaffe nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0