27 Februari

Det blev utgång allafall i fredags. Snacka om impuls!
Klockan 5 skrev jag till elli att nej jag följer inte med.
Klockan 6 övertalar hon mig att följa med.
Klockan 7 var jag på förfesten.

Hahah herregud vilken jäkla kväll! Så sjukt roligt. Körde på converse så visste att jag inte skulle ramla i trappan vilket brukar vara min grej annars ;)
Men bara för att jag inte gör det så brinner mitt hår istället!!!!
Dom hade ljus på borden inne på platå och självklart råkar jag ha mitt hår för nära ljuset. Hahhahaha herregud!
Kunde gått riktigt illa om inte Elli hade varit så snabbt och räddat mig. Det syns ingenting nu, tack gode gud för det..  Men det luktade brännt hår på hela platås övervåning. Hahahahaha så sjukt roligt!

Mådde väl sådär på dagen igår. Lite segt om man säger så.
Så tog det lilla lugna igår.
Åkte ut till svärföräldrarna på middag på kvällen. Mycket trevligt!
Käkade jättegod mat och efterätt och satt och pratade hela kvällen.
Rullade bilen hem igen runt 12 tiden.

Nu sitter jag här med böcker upp till öronen och ska plugga massor.
Missade en hel del när jag var sjuk men det är bara att ta igen nu.
Måste göra massor på mitt arbete i etik och livsfrågor/samhällskunskap med.
För ska skicka in ett PM imorgon och så långt man kommit nu.

Har sån hemsk söndagsångest alltså. Satt uppe i soffan förut och svor över att det var söndag. Mamma tycker jag är liiiite konstig. Haha!
Börjar klockan 7.00 imorgon. Inte okej!!


Puss



Ge mig lite sommar igen, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0