28 Februari

Hej hej!

Imorse gick jag nog upp tidigast av alla i hela sverige.
Nej så illa var det inte men sjukt jobbigt.
Kunde inte somna igår utan somnade väl runt 1-2 tiden.
Klockan ringde 5. Jag var inte pigg på att gå upp då!
Struntade fullkomligt i sminkningen idag. Kände att jag verkligen inte orkade. Såg väl ut som en zombie hela morgonen på jobbet kan jag tänka mig. haha!

Kom hem för 30 min sen ungefär.
Vill lägga mig och sova lite men det ska jag verkligen inte göra för då kan jag inte sova inatt..
Utan jag ska skriva CV (nästan klar med det) och personligt brev hela eftermiddagen.
Roligt värre!
Nej men har ett jobb på G tack vare min underbara vän Sarah!
Så här ska det skrivas personligt brev och allting.

Jag ska ha jobb efter studenten. Vägrar stå utanför arbetsförmedlingen på måndagen.
Aldrig att jag tänker göra det för jag ska ha jobb!
Och jobb kommer det att bli.

Puss



Saknar dig gosen <3 !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller tummarna <3

2011-02-28 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0