3 Januari

Hallåååååå där!

Jag är ledig idag. Ställde klockan på 9.30!
Kim skulle sovit här men hon åkte hem sen igårkväll för hon hade så ont i magen, usch. Vet vilken smärta man har. Blä det är inte roligt..

Jag gick allafall och gymmade i ca 45 min idag. Mycket skönt!
När jag kom hem så plockade jag ordning min låda med kläder. Eller lådor rättare sagt.
Fy bubblan vad kläder jag har som man inte använder.
Men med min separationsångest så blir det så. Mihihih :)

Sen tog jag en låång och skönt dusch. Och nu har jag precis fönat håret.
Ska väl platta det straxt sen måla dit ett aniskte på mig.
Idag blir det skinnjacka. Jätteskönt ute i solen dock blåser det alleled för mycket. Men jag ska inte vara ute så mycket ändå.

Klockan 5 ska jag och Emelie göra ett studiebesök på någon matlagningskurs för förståndhandikappade tror jag. Ah fårse vad det är för något.

Ikväll kommer kanske lilla bebis Elias hit. Ja man kan ju alltid hoppas :)
Nu måste jag göra mig ordning.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0