4 Februari

Hej..
Herregud jag är beroende av låten. Lyssnar på den om och om och om igen.
Jag vet att, The riddle är gammal. Men den är så sjukt mycket bättre när Death Angel gör den.
Jag älskar'n!

Vaknade 9.30 idag med. Pris till den som kom på väckarklockan.
Annars hade jag nog sovit bort hela dagen.
Kunde inte somna igår heller. Utan slocknade väl runt 2 tiden.

Nu ska jag snart göra mig iordning sen CYKLA bort till Ljunkan vid 13.15.
Ja, jag ska cykla. Åh min älskade pärla står i förrådet och väntar på mig.
Jag kommer nog fysa ihjäl när jag cyklar men det skiter jag i för det kommer gå så mycket fortare.

Fårse vad som händer ikväll. Kan bli bingo med Kim. Eller ska jag försöka få med mig någon på bio?
Hemma vill jag inte vara alla fall. Imorgon jobbar jag lång pass 10.45-21.00.

Puss



Stormis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0