6 Februari

Jag är tröttare än tröttast.
Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu och sova för natten.
Men det går ju inte riktigt.

Men trött är jag. Jesus vad jobbigt.
Jag tänkte förut att "nu äntligen är jag ledig hela dagen imorgon".
Men ne, det är ju för bubblan jäkla iv-pissval.
Jag hatar det. Vill bara att det ska ta slut. Har knappt lärt mig något på detta iv-val. Vi gör ju för tusan bara sånt som vi redan gjort på valbara kursen. Ae fy fasen sämsta valet jag gjorde.

Läraren har mustash också. mihihihi!
It's a girl!

Så blir ju knappast någon sovmorgon imorgon.
Kill me!

Jag är chokladsugen. Inte okej!
Skulle döda för lite choklad nu. Måste träna med. Ska iofs på zumba imorgon men tror det blir pass eller gym på kvällen ändå. Jag har inte gett upp än ;)

Puss



Jag hjärta dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0