7 Februari

Några tvättmaskiner senare så sitter jag här.
Snart är jag klar med tvätten. Skulle tagit alla lakan och det med men det hinner jag inte.
Får skriva upp mig på listan snart igen och tvätta..

Gick bra på iv-valet. Vi hade redovisning och sen gjorde vi ett litet arbete.
Emelie var sjuk idag så vi hoppade över Zumba passet.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig.
Sen ska jag bara ha en skön kväll framför teven till familjen annorlunda och spårlöst.

Imorgon ska jag ta en liten sovmorgon sen stoooorstäda här.
Jäklar vad jag ska städa. Rensa, plocka bort saker, damma, dammsuga, puttsa spegel, lägga in räkningar och andra viktiga papper i "viktig pärmen", torka golven osv.
Kommer ta sin lilla tid om man säger så.

Jag har även kommit på precis hur jag ska ha det i fönstrena i min lägenhet. Ja när jag skaffar en. Men hoppas det blir snart. Efter studeten. Åh det kommer bli så fint!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0