Alla Hjärtans Dag!

Hej!

Har aldrig haft såhär ont i huvudet förut. Det bara bankar överallt.
Trodde jag allvarligt skulle frysa ihjäl när jag vaknade. Då låg jag ändå under mitt tjocka stora duntäcke.
Så det är ingen skola för mig idag.  Åh, blir så arg. Blir alltid sjuk när jag inte får bli sjuk!

Nu har jag tablett i kroppen annars skulle jag aldrig orka sitta här.
Skulle åkt till Stefan idag men det blev inget med det. Vi har inte setts på 2 veckor nu. Roligt då!
Och nu får jag skjuta upp det några dagar till. :(

Nu ska jag titta på alpint skid vm.
Det är bra!

Hoppas mamma kommer hem med någonting till mig. Alla <3 dag och jag är sjuk. Inte roligt alls.
Ska ta och gräva ner mig nu och aldrig komma upp.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0