Dyngkåt och hur helig som helst!

Nu har jag tagit det lugnt på kvällen. Det är fasen inte bra att stressa runt sådär!
Har tittat på familjen annorlunda och nu slö tittar jag på spårlöst.
Ska nog ta och börja läsa boken "dyngkåt och hur helig som helst" av Mia skäringer nu istället.
I väntan på att bb ska börja! Idag kommer gurkan in i huset med, haha jag dör. Man får inte missa detta :)

Bytte min tid på jobbet imorgon från 6-9 till 9-13! Så jäkla skönt. Slipper gå upp klockan halv 5!
Tack gode gud. Men nästa fredag har jag den tiden istället. Kommer dö av trötthet :(

Har föresten skrivit klart mitt Personliga brev och CV nu. Mamma tyckte det var jättebra så ska ringa chefen imorgon sen skicka papprena. Roligt! :)
Hoppas jag kan få extra jobb där och ett bra jäkla vikariat i sommar.

Ae nu har jag 30 min på mig innan bb börjar ungefär. Dax att läsa!
Hoppas på en bättre dag imorgon för denna har inte varit min dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0