Fredaaaaag!

Fredaaaag!
Snöstorm ute. Utgång ikväll. Är man taggad? Nej!!
Det är ju för bövelen snöstorm ute. Jag har inga pengar, inte så mycket dricka. Så man tager vad man haver!
Ska leta fram lite kläder sen. Men vad i hundan ska man ha på sig. Vill ha mina skor från nyår men med den här snön PLUS isen så lär jag ramla ett x antal gånger.

Ska lyssna på lite musik nu så man blir taggad till ikväll. Jag har fasen inte varit ute sen juldagen.
Nyår kan jag knappt räkna som fest så inte sen juldagen.
Nu jävlar. Ska ha roligt. Måste ha roligt.

Stefan står i baren ikväll med. Hoppas han är snäll mot mig. För jag är fattig som en liten mus :)
Nu ska jag fixa lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0