Hemmakväll

Det gick jättebra att cykla förut.
Blåste dock väääääldigt mycket men fram kom jag!
Hade en totalt värdelös lektion i 2 timmar.
Först tittade vi på grunden bois som jag redan sett kom jag på efter halva filmen. Sen hade läraren föreläsning om LSS ungefär. Som jag redan hört 3000 gånger förut eftersom jag går kursen funktionshindrade/utv.st!

Så jag lärde mig väl... Ingenting på den lektionen :)

Blir en lugn hemmakväll. Skönt faktiskt. Även om jag skulle vilja hitta på något.
Skulle varit roligt att spela bowling eller gå på bio eller något.
Men det blev inget med det.
Fungerar lika bra att vara hemma. Har varken råd eller ork att springa på krogen varje helg. Nae uschan :)
Imorgon lång dag på jobbet. 10.45-21.00. Ber till gud att det händer lite då. Pallar inte sitta på en stol och glo hela dagen.

Puss

Nu ska jag och chipspåsen och passionsdricka mysa ner i sängen med lite andra avenyn. Trevlig helt till er va :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0