Home

hemma igen.
Gick jättebra att jobba idag. Var bara ute på kopplade lägenheter så det var lite annorlunda men kul :)
dock har jag haft ont i magen hela dagen. Och huvudet. Men magen dödar mig!

Missade självklart bussen när jag slutade. Trodde den fick 15.44 men den gick visst 15.30
Så jag fick ta ettan och gå från berga. Men det gick ju bra det med.

Nu ligger jag med datorn på magen. Hoppas det ska hjälpa. Helst vill jag bara lägga mig i fosterställning och dö. men behöver ha något varmt på magen.
Aj aj aj. verkligen inte roligt det här :(

imorgon är det skola igen. Jag blir så trött på detta schema. Helt värdelöst!
puss

ikväll är det sveriges mästerkock. Måste ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0