Jag klarar mig själv nu!

Alltså när kommer dagen man får flytta hem i från egentligen?
När kommer studenten?
Det är nära men känns inte som det.

Jag ska skaffa ett jobb så fort som möjligt. Sen blir det flytt!
Hoppas på att flytta redan till hösten.
Åh det kommer bli så bra.

Men man ska ha råd bara. Sånt fixar sig!
Här ska det flyttas!
Själv ska jag bo. Helt själv. Inte en liten själ ska få störa mig.

Haha jag måste vara sjuk eller något. Har redan planerat allting hur det ska se ut men jag har ingen lägenhet, haha! Ae men jag längtar ihjäl mig.
Det bästa är att man får bestämma allting själv. Exakt hur man vill ha det!
Jag ska källsortera med. För det gör vi på jobbet. Jättelätt och sjukt bra.
Sen ska jag veckohandla och göra matsedel. Göra storkok och frysa in så att man har.
Sen ska jag ha en städdag i veckan annars kommer det se förjävligt ut.

Men det bästa utav allt. Jag kommer få ha mitt eget ställe!
Haha nu läser mamma detta och hon tycker inte alls om det jag skriver nu. Men ärligt mamma så bryr jag mig inte om det för nu är jag så trött på att ha massor andra springandes kring benen på mig.

Jag klarar mig själv nu.
Det vet jag..
Jag tvättar redan min egen tvätt och skriver upp och bokar tider på det, jag kan laga "all" mat som finns, jag kan fixa allt som har med elektronik och sånt hemma, jag kan städa, diska och allt sånt, jag kan betala räkningar.
Jag klarar mig själv nu!
Jag ska bara ha ett jobb så jag har råd också.

Detta kommer bli bra. Jag återkommer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0