Jobba, städa, tvätta, rensa, plugga. Fullt upp!!!!!

Bockhagsvägen.

- Aftonbladet låg på köksbordet varje söndag när man klev upp.
- Det fanns alltid olika sorters juice att välja mellan. Bra bröd och oftast, inte alltid gott pålägg.

Miss my juice <3
Vet att ni båda läser min blogg men det skiter jag i!!

Måste platta håret, sminka mig och hitta lite vettiga kläder att ha på sig.
Idag blir det jobb på HSB.

Skulle behöva storstäda här hemma med. Men har inte tid med det nu. Får bli imorgon eller tisdag istället.
Tvätta ska jag göra imorgon också.
Måste plugga lite till med. Satt hela kvällen igår och skrev på mitt arbete. Jäklar vad det ska bli bra. Måste få det betyget som jag vill i kursen. Då gäller det att köra stenhårt nu.

Orken finns men vart är tiden?
-Idag ska jag jobba. Sen blir det kanske bingo med Kim på kvällen eftersom vi struntade i det i fredags.

-Imorgon är det iv-val sen ska Emelie och jag på Zumba pass klockan 11.30. Har tvättstugan hela eftermiddagen/kvällen.

- På tisdag ska jag storstäda mitt rum. Rensa korgar/lådor, damma, dammsuga, torka golv, puttsa spegel, Fixa iordning min blomma, Bädda rent.
Får nog klämma in lite pluggande där på kvällen med.

- För på Onsdag ska jag jobba 9.00-16.00 igen.

- Torsdag och Fredag är det skola igen. Redovisning av folkhälsokunskapen. På fredagen blir det förhoppningsvis?! utgång.. På torsdagen kan jag iofs plugga lite på kvällen

- Lördag, åka till Grebo och sova där till söndag. Då får jag nog ta med mig lite block och uppgifter med.

Jag har lite fullt upp om man säger så!

Måste träffa Stefan någon dag med. Hm.. Tisdag eller onsdag blir nog bra. Jag saknar honom.
Han jobbar, jag går i skolan och jobbar. Vi träffas inte lika mycket längre. Jag har det stressigt.
Måste hitta på någonting med grabben med. Men vad? Vi har liksom inte så mycket pengar att vi bara "kan åka iväg en helg". Fan, att man inte var rik. Eller hade åtminstonde 1000 kronor mer i månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0