Matlagningskurs och barnvakt!

Så var denna dag slut med. Tiden går sjukt fort.
Tänk, snart är jag 65 år och Pensionär. Gud så skönt :))

Åkte med bussen in till stan vid 15.30. Jag vet, åka buss. Rebecca du bor ju fasen inte långt från centrum.
Men nu är det så att mitt hår blir lockigt på 1 sekund ute sen blåste det massor faktiskt. Då får man ta bussen!
Gick och fikade med Emelie.
1 kaffe, kladdkaka/brownie eller vad det nu än var på espressohouse för bara 33 kronor.
Fick massor rabatt. Det tackar man inte nej till när man är fattig som en mus.

Var även en kille på stan som erbjöd gratis träning på world class så han lyckades även övertala oss om ett Zumba pass på måndag. Hahahaha hur fasen ska det sluta? Jaja kan ju bli roligt :)
Sen gick vi till den där matlagningskursen. Träffade på några små sötingar från min praktik på grindgatan. Och då kom jag på hur mycket jag saknar dem. Måste skriva upp mig på vikarielistan snarast!

Sen har jag varit barnvakt åt lilla bebis Elias i 2 timmar.
Gud vilken liten söting! Bebissuget kommer fram kan jag lova. Ända tills de skriker och är hungriga, haha :D !
Nu gör jag inte alls mycket. Sitter och läser runt på allas bloggar.
Ska ta och läsa lite ur svinalängorna nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0