Ont!

Jag så sjukt ont i ryggen.
Ja i kroppens alla övriga dela med. Handlederna, käken?!, huvudet och så.
Men ryggen dödar mig.
Kan ju inte ens sitta nu. Inte ligga heller. Vill inte stå hela natten!

Kom på för en liten stund sen att jag fick en spikmatta i julklapp som jag inte andvänt än för det har inte kommit tillfälle till det. Men nu så. Låg på den en väldigt kort stund. Först utan tröja men kunde knappt ligga 2 min.
Så det fick bli med ett tunnt tunnt tunnt tunnt linne på första gången. Och det gjorde ont då med.
Men nu känns det som det släppte lite för stunden allafall.

Blev lite mindre stel allafall. men har fortfarande lika ont.
Om jag ska må såhär hela natten så kan ju jag glömma skolan imorgon.
Fryser gör jag med. Om jag inte har tablett i kroppen. Så höjde upp elementen här inne förut och gick upp. Nu när jag gick ner igen höll jag på och dö av värmeslag så ska vädra ut lite sen.

Har säkert, förmodligen något virus i kroppen eftersom jag mår som jag mår.
Får verkligen inte bli sjuk nu. Ska jobba sjukt mycket i helgen ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0