Saknar

Klockan är snart 1 på natten.
Och jag har precis ätit en macka och druckit lite oboy.
Sitter och tittar på reprisen av melodifestivalen.
Tycker inte om det egentligen men finns inte så mycket annat att se på.
Men the playtones var ju bra och erik saade är ju..Erik saade. Står han inte i en dusch och sjunger så tar han sönder fönster rutor?!

Har pratat med mitt hjärta nu på kvällskvisten i telefonen en stund med.
Kom fram till att det var tre veckor sen vi sågs nu.
På tisdag ska vi ses igen om jag är frisk.
Och jag är frisk då. Friskare än friskas!!
Imorgon ska jag ta mig en långdusch eller bad. Ansiktsmask, hårinpakning, skrubba kroppen, raka benen.
Efter det ska jag föna och platta håret, fixa naglarna sen sätta på mig min hallonröda mjukisdress och ta det lugnt!
Jag saknar honom så fruktansvärt mycket.
Och då menar jag verkligen sjuuukt mycket.
Nästan så att jag inte orkar vänta tills på tisdag. Men det måste jag. Får inte smitta ner honom.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0