Ska det göras, ska det göras ordentligt!

Ställde klockan på 10.15 idag. Råkade givetvis somna om till 11.00!
Men vad gör det när man har lov? Ingenting. Verkligen ingenting :)

Bäddade rent i sängen och sånt först. Sen gick jag upp och stekte lite korv till mig. Lika bra att köra på lunch direkt liksom. Och jag har fått någon jäkla dille på korv med bröd. Så jäkla gott! Kan föräta mig på korv med bröd nu. Tycker aldrig om det annars. Vet i fan varför jag älskar det så mycket just nu.

Sen lagade jag högtalarna här hemma. Duktiga Rebecca!
Hon kan allt hon. Ja frågan är vad hon inte kan egentligen :)
Men tycker det är otroligt onödigt att jag blivit så tekniskt men sjukt dålig på allt annat. Det hade väl varit bättre om jag kunnat språk lite bättre. Men det är ju bra att jag kan fixa allt när det går sönder lite här och där..

Sen började jag min storstädning. Först badrummet, sen gillestugan, sen köket, spegeln i hallen, torka alla golven. Så jäkla bra jag är!
Nu ska jag bara hänga upp lite kläder i garderoben också.
Sen gå till ica och köpa mat.

Nu är det jag som är mamma i huset när den riktiga är sjuk.
Ska laga mat ikväll med. Något förslag på vad?

Puss



Bebisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0