Svara kanske?

Har inte pratat med Stefan sen i fredags.
Varför inte?
Har skrivit sms och på msn. Stefan om du läser det här så får du gärna höra av dig till mig är du snäll :)

Orkar inte skriva : hej, hallå, älskling?, hej älskling..
När jag inte får svar. Nu får du skriva till mig!
Så om du läser det här så hör gärna av dig ;)

<3

Haha, nej vi bråkar inte eller så. Vi pratar bara inte lika mycket med varandra som en del par gör. Skriver sms 24/7 eller pratar i telefonen med varandra 5 gånger om dagen.
Vi tar dagarna som de kommer. Som ett gift gammalt par ungefär.

Men Stefan. Skriv till mig om du läser det här. För jag har srivit till dig men du svarar inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0