10 Januari

Hej och hå!

Gud så jobbigt det var att gå upp idag.
Men upp kom jag till slut.
Känner dock lite onödigt att gå till aulan på morgonen för att lyssna på hmm. ja vad var det nu igen?
Någon som stod och pratade om kvinno jouren och blablabla.

Denice var inte i skolan heller så jag fick sitta mesta tiden själv. inte det roligaste heller..
Nytt klassrum har vi fått med. Efter 2 ½ år i samma klassrum på samma våningsplan har vi nu fått komma ner en våning och till ett bra mycket mindre klassrum. Så man sitter på varandra ungefär. Lyckat!
Är lite besviken faktiskt på hur det ser ut. Visst bättre än förut.

Och på valbara kursen så fick inte alla ens plats i klassrummet.
Ännu en gång har Birgittaskolan lyckats göra en stor slagen seger, inte!
Försmå klassrum med för lite stolar i och inga skåp har vi heller.

Ber till gud att denna termin går fort!
Oj måste skynda mig nu. Ska till F&S om 10 min och jag har inte ens bytt om.
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0