11 Januari

Tjullaahej!
Snygg inledningsfras :D

Är så trött så trött..
Ja jisses!
Dagen gick väl, ganska fort ändå. Även om den var seeg!
Började 8.10 imorse vilket resulterade till att min klocka ringde 6.00.
Kan lova att jag var död! Men jag pallrade mig upp ändå. Gjorde väl inte sådär jättemycket första timmen, inte andra heller, inte tredje heller. Sen var det helt plötsligt lunch!
sista lektionen ja.. Då gjorde jag inte så mycket heller. haha

Vi hade betygsnack nästan hela dagen ju. Finns inte så mycket att göra då.
Fick VG på provet i valbar kurs och har även VG som slut betyg just nu. Sen ingår praktiken i det med sen.
Underbart <3

Idag ska jag träna. Tror jag :o
Om man hinner. Har prov imorgon. På strindberg :(
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0