13 Januari

Ännu en dag avklarad!
Otoligt seg dag faktiskt!

Först etik och livsfrågor. De spelade upp ett rollspel men jag var obsevatör så satt bara och skrev en sjukt mycket istället. Sen var det alternativ medicin. Jag och Denice fortsatte skriva på vårat arbete om akupunktur :)

Efter det var det lunch och bakad potatisk. Sjuuukt gott!
Sen hade vi PA och då jobbar man själv. Alltså utan lärare så vi hade kunnat gått hem redan vid 1 om vi ville det. Men vi gick i från skolan klockan 4. Herregud vad vi pluggade!!
Kopierade 323 papper med. Tog lite tid om man säger så. hihi :)

Kom väl hem runt halv 5!
Sen har jag inte gjort någonting. Kollat på Eva och Adam..
Borde verkligen sätta mig och plugga nu. Har prov imorgon igen. i samhällsekonomi som jag skrev igår..
Jo just det. Gjorde visst en viktig sak förut. Ringde till min praktikplats. Fick prata med min handledare.

Hon var jättetrevlig och jag fick en tid som jag ska vara där på måndag. Hon sa även att de hade gjort iordning ett schema till mig då. Äntligen en praktikplats som har lite koll!
De andra två jag varit på har aldrig gjort ett schema till mig tidigare utan allt kommer samtidigt och då blir det stressigt. Tror och hoppas det här kommer gå riktigt bra!

Ska jobba på söndag igen. Samma som förra veckan. De har även bokat upp mig på en till tid. Underbart med lite pengar äntligen. Även om det inte är så länge jag jobbar så gör det inget. Bätte det än inget alls :)

Nu ska jag plugga samhällskunskap tills det växer pengar ur öronen på mig!
Ikväll ska vi äta blodpudding. Rebecca älskart!!! :)
Puss



Bästa du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0