16 Januari

Vart tog denna dag vägen?
Känns som det inte varit dag än?

Vaknade av klockan 11.15. Gick upp och åt lite fruskot.
Sen gjorde jag iordning mig. Väckte Stefano!
Fick skjuts till jobbet. Lämnade av Stefan på vägen med. Jobbade en stund sen åkte jag hem igen.

Mamma och jag fikade lite på min ananaspaj när jag kom hem.
Sen har jag tittat på fear factor. Och nu helt plötsligt är klockan 6 :o

Imorgon börjar min praktik. Är faktiskt nervös. Men mest för att jag inte ska hitta dit. hahaha :)
Men det ordnar sig!

Nu ska jag städa iordning här hemma. Hann inte så jättemycket igår om man säger så.
Sen äta mat!
klockan 20.00 börjar solsidan och det får ingen missa. Guuud så roligt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0