20 Januari

Godmorgon. Vaknade nyss!

Är det inte underbart när man vaknar och drar upp rullgardinen. Bor i källaren som säkert de flesta vet. Vilket innebär att jag har små fönster högst upp vid taket typ. Så har jag sängen under fönstret. Sen drar jag upp rullgardinen och lägger mig i sängen. Då ser man bara himlen. Och idag är den klarblå. inte ett moln!
Då kan man fantisera att det är sommar! :)
Det gjorde jag.

Men sen när jag gick upp så hörde jag faktiskt fåglar ute. Då känns det som vår :)
Så det passar perfekt med en powervalk runt stångån idag.

Nu ska jag göra en riktig god frukost med scones och kall oboy!
Sån får man äta när man är ledig. Tjohooo :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0