22 Januari

Tjullulluuu!

Bion igår var väl okej. Kanske inte den bästa film jag sett men skrattade en hel del ändå.
Mest åt killen brevid mig som skrattade som en gris. hahaha! Det var roligt :)

Gick hem med Elli efter bion eftersom våran skit buss inte går sent på kvällarna.
Så kom väl hem lite efter 12 skulle jag tro!
Gick ner och la mig i sängen och kollade på teven men slocknade på 5 min säkert. Så kan det gå :)

Vaknade vid 11 idag. Sköööönt med andra ord!
Nu ska jag plocka lite här hemma. Ser ut som en påse skit i mitt rum.
Sen ska jag iväg och träna med Ellinor när hon kommer hem.

Bra dag det här!
Puss

Jag har kommit på en sak som kanske kommer öka mitt självförtroende lite i taget.
På mitt jobb har de en whiteboardtavla man kan skriva bra saker man har gjort på en dag.
Jag kommer göra något liknande här. Skriva en sak varje dag som jag varit bra på under dagen.
Allt för mitt eget bästa.
Som sagt. min blogg, jag skriver, ni läser om ni vill!



Jag saknar dig skrutten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0