23 Januari

Lilla bebisen sover så sött här brevid mig så jag passar på att blogga.
Har gjort mig iordning så jag är redo för jobb.

Shiiiit vilket jobb det är med hundvalp.
Visste att det var lite jobbigt men inte såhär.
Skönt när han sover :)

Vi har väl varit ute och gått var 40onde minut ungefär.
Måste kissa ju. Inte kissa inne!
Men han gillart!

När jag ska köpa hund så ska jag köpa den vuxen tror jag. dom är jättesöta små men fan vilket jobb!
Tror sebbe och denice kommer och hämtar honom snart.
Då ska jag fixa lite till sen ta bussen till jobbet 13.10!
Slutar klockan 6 och då går jag hem till Stefan och sover. För imorgon är jag leedig!

Puss



Ungefär sådär som den till höger ser han ut.
Så varje gång han gör något bus. Tillexempel äter upp blomman som står på golvet.
Så tittar han med sina söta valpögon på en efter. Man smälter!
Gulle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0