24 Januari

Så var denna måndag över.
Vaknade som jag skrev innan hos Stefan vid 9 tiden imorse.
Gick där ifrån sen vid 11.30 ungefär.
Svängde in en stund på squashcenter och solade lite.

Sen på dagen gjorde jag ingenting. Har haft så otroligt ont i huvudet hela dagen.
Har det fortfarande och trodde det skulle bli bättre när jag gick och tränade.
Men tjii fick du Rebecca. Trodde mitt huvud skulle sprängas i bitar när jag tränade.
Men det var bara att bita ihop.

Nu sitter jag här i min säng.
Nyduschad, proppmätt efter kebabsallad till kvällsmat och tittar på familjen annorlunda.
Ska gå upp till mamma sen och titta på spårlöst!
Efter det blir det någon wallander film och sova.

Jobbet rinde förut och sa att jag kunde börja 16 imorgon istället för 13.
Skönt! Då behöver jag inte stressa på dagen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0