26 Januari

Gooooodmooooorning!

Klockan ringde vid 9.
Jag var trött, trött, trött.
Undra då hur det ska gå imorgon när jag ska upp till skolan.
Då ringer den klockan 6. Hujedamig!!!

Ska jobba 13-20.30 idag.
Tror jag? De har inte ringt om något annat allafall.

Så nu ska jag väl göra mig iordning. Usch fy satan för att platta mitt hår idag. Det är allt annat än platt nu kan jag lova.. Igår när jag var ledig var det dåligt väder och snöade. Idag när jag ska jobba är det blå himmel och sol.
Dock jäääkligt kallt. Men va fan. Kan det aldrig vara bra väder när jag är ledig?

Nae Rebecca, dags att sätta igång plattången. Vilket jag förövrigt behöver en ny. Ingen som har lust att ge mig lite pengar till en? Haha fick något shopping ryck igår. Var nära på att beställa en hel del saker från H&M men hejdade mig i sista sekund. Tack gode gud för det. Efter 2 timmar ungefär ringer pappa om att jag har fått min telefonräkning. Tror inte den är så dyr men över 300 allafall. Smart Rebecca, Räkningar först.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0