27 Januari

Hej hej!
Tänkte skriva av mig lite innan jag ska sova.

Ja skola idag som sagt. Gick faktiskt över förväntan riktigt bra.
Fick tillbaka två prov, VG på det ena och G på det andra vilket för övrigt var det högsta man kunde få på det. Så jag kände mig inte helt kass..

Skoldagen gick nog ganska snabbt ändå.
Med mycket snack och bajsprat så :) !

Skulle tränat efter skolan med Kim men kom på att det är så sjuuukt mycket folk där då så vi stannade hemma hos henne några timmar först.
Hon har också fått med mig på någon konstig sak.
Kommer till skolan idag och säger "vi ska åka utomland becca."
Jasså det visste jag ingenting om.

Men vi har kikat runt lite.
Hittat en sån perfekt jäkla resa i maj.
Jäkligt billig också med fint hotell + frukost.
Skulle sitta helt perfekt!!

Vi ska till ticknet någon dag och prata lite med dem där allafall.
Vad de rekomenderar, priser, när, vart, hur jag och allt sånt!
Vi vill komma iväg. Ta det lugnt. Sola, bada och bara slappa ett litet tag.
Fyyy så skönt det skulle vara.

Nu ska jag sätta på svensson svensson här på datorn och sova lite.
Snart upp igen till skolan!
Kör hårt Rebecca.

Puss

Idag har jag och älskling min varit tillsammans i 39 månader. Det ni <3



Alltså jaaa. Man tackar inte nej till det precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0