6 januari

Hej igen! Har inte skrivit så mycket på senaste tiden. Inte så mycket som jag brukar allafall.. Men det beror på att vi fortfarande inte har något internet hemma och jag sparar så mycket jag kan på surfen i iphonen! Igår var jag hemma hos Kimberly. Vi pluggade svenska kan jag lova. Typ spyr på Strindberg nu! Sen sov jag även där på natten. Har vaknat ett x antal gånger inatt så jag är inte den piggaste människan i ett par skor idag! Skulle åkt till mannen i mitt liv idag men sköt upp det till imorgon. Är inte så jättekul om jag somnar 8 ikväll typ. Så imorgon ska vi ha myskväll och äta god mat, titta på film <3 ! Nu ska jag jobba lite. Det är bra, pengar till mig!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0