6.00

Gud jag är så trött.
Ska sova straxt. Men först gå och borsta tänderna. Och skriva ner några rader här hade jag tänkt!

Friskis och svettis Göran ville nog döda mig idag.
inte nog med världens värsta mensvärk så fick jag både håll och ont i huvudet där inne.
Men jäklar vad skönt det är efteråt.
När jag kom hem så hade de andra ätit upp all mat. Tackar tackar!
Rebecca fick äta liiite sallad och äcklig avokado till kvällsmat. Och en knäckemacka!
Nja inte sådär jättemättande kanske.

Sen har jag bara tittat på teven.
Familjen annorlunda ju för bövelen. Så otroligt jäkla bra!
Sen var det säsongspremiär för det okända.
Blir lika rädd varje gång :)

Imorgon går jag i skolan ända till klockan 3.
Uschaaan!
Man vill verkligen inte.
Men sista två timmarna ska vi bara titta på film och ha betygsnack med läraren så det är ganska skönt!
Hoppas Denice kommer till skolan imorgon med så jag slipper gå själv hela dagen. Nej det är inte så roligt..

Nu måste jag verkligen sova.
upp klockan 6.00, hejja Rebecca!

Puss


Jag lånade bilden från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0