7 Januari

Godmorgon! Vaknade för 30 min sen. Ställde klockan igår! Ska iväg och träna om 55 min ungefär.. Kunde inte somna igår även om jag var så förbannat trött! idag har jag fullt upp. Eller ja, nej, jo lite :) Först ska jag träna nu vid 12. i 1 timma eller 1 ½. Sen är det bara att gå hem och duscha. Det är perfekt att bo 200 meter från gymmet för man då blir det verkligen som man säger. När man står där inne alleles svettis så kommer alltid kommentaren "nu ska jag ta en iskall dusch när jag kommer hem." Mohaha alla som har långt hem vänjer sig vid temeraturen och får duscha varmt. Men jag kan ta min kalla dusch och det är sååååååååå skönt :) ! Men men. Sen ska jag duscha alla fall :) Efter det tänkte jag göra iordning mig. Ni vet smink, platta håret och ta på sig lite bättre kläder än bara mjukisbyxor som man går runt med hela lovet! Sen sticker jag till Stefan. Vi ska inte göra något speciellt utan bara vara hemma. Laga god mat, titta på film. Men jag åker alltid dit i mina mjukisbyxor och utan smink och håret i en tofs. Stackars kille som aldrig får se mig iordning gjord. Han älskar mig ändå :) Ae kanske bäst att gå upp och ta något att äta innan jag går och tränar annars lär jag väl dö av hunger där inne! Puss Jag ska lägga in korten från Stockholm med men det är något fel på min blogg nu så jag kan inte lägga in kort. Men det kommer så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0